Kaffe Latte

Han säger att det är gott med kaffe latte,
säger det tills jag håller med.

 

Det är många gånger som han säger det,
att det är gott med kaffe latte,
och jag håller egentligen inte alls med honom,
men om jag inte låtsas som att jag gör det
så vet jag att han bara kommer att bli sur
och ställa till med en scen.


Så dricker jag min ljumma kaffe latte
och säger, även jag, att det är gott,
att det är gott med kaffe latte,
och han ger mig ett gillande leende,
men min kaffe latte får jag betala för själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad kallas du?
Kom ihåg mig!

Vad har du för e-postadress? (publiceras ej)

Har du någon URL/Bloggadress?

Vad tyckte du om min text?

Trackback


HEJ!

Jag heter Amanda. Jag gillar anteckningsblock och jas- minte och naturligtvis ord. Ord, ord, ord. Jag kan inte få för mycket av dem. Här skriver jag. Skönlitterärt och om litteratur.



Startsida
Noveller
Dikter
Skrivarkurs
Litt.vet.
Böcker
Övriga texter
Om




RSS 2.0